Do Paryża z walizką Louis Vuitton: najgorętsze trendy podróżnicze roku

W targach Condé Nast Traveller Luxury Travel Fair, największej imprezie turystyki luksusowej w Europie Wschodniej, wzięło udział 89 firm z 20 krajów. Łącznie w targach wzięło udział ponad 1200 zarejestrowanych wystawców. Dzień wcześniej odbyło się inne ważne wydarzenie: ceremonia wręczenia nagród Condé Nast Traveller Readers' Choice Luxury Travel Awards. Zarówno wystawa, jak i nagroda pomogły zidentyfikować najważniejsze tegoroczne trendy świąteczne.

Modnie jest jechać do Tokio

Tokio zostało uznane za najgorętszy cel podróży roku. Kraj wschodzącego słońca wciąż przyciąga turystów swoją tożsamością.

Widok na Tokio z lotu ptaka

Paryż to wciąż ulubione miasto podróżników.

Niektórzy odwiedzają stolicę Francji co miesiąc, inni raz na kilka lat, ale turyści i tak ją uwielbiają. To miasto zostało uznane za ulubione przez czytelników Condé Nast Traveller, a hotel Le Bristol w Paryżu został uznany za najlepszy zagraniczny hotel miejski.

Le Bristol

Wakacje dla urody i wellness na pierwszym planie

A najlepszym miejscem do tego jest Europa. Na przykład w tym roku najlepszym hotelem narciarskim został The Chedi Andermatt w Szwajcarii, a Sha Wellness Clinic w Alicante (Hiszpania) został uznany za najlepszy hotel spa.

Sha Wellness Clinic hotel spa w Alicante (Hiszpania)

Grecja zajmuje wiodącą pozycję w zakresie rodzinnych wyjazdów wakacyjnych

Wyspa Halkidiki, Grecja

Warto tam pojechać zarówno dla tych, którzy już mają rodzinę, jak i dla tych, którzy dopiero planują ją stworzyć. Sani Resort na greckiej wyspie Halkidiki został uznany za najlepszy hotel rodzinny, a Grecja otrzymała nagrodę dla najlepszego miejsca na wesele roku.

Hotel Sani Resort

Hotel Sani Resort

Podróżnicy zwracają większą uwagę na swój styl

W tym roku po raz pierwszy przyznano nagrodę czytelników Condé Nast Traveller w kategorii "Podróżowanie ze stylem". Louis Vuitton został wybrany jako ulubiona marka bagażowa, Dior jako ulubiona marka odzieżowa, a Armani jako ulubiona marka kosmetyczna podróżnych.

Kampania reklamowa Louis Vuitton

Autor

Redakcja "Tele Horse"