Gwiazda '50 Shades of Grey' tworzy markę produktów seksualnych

'50 Shades of Grey' star spearheads sex merchandise brand

Success Ideas /. Gwiazda Dakota Johnson może pochwalić się różnorodnymi talentami. Stając się symbolem seksu po zagraniu w dramacie erotycznym 50 Shades of Grey, aktorka postanowiła zająć się promocją firmy zajmującej się produktami dla dorosłych.

Na świecie szaleje pandemia, a zasady kwarantanny uniemożliwiają wielu osobom wykonywanie ich zwykłych zajęć. Oczywiście przemysł filmowy został powalony na tyłek przez wstrzymanie i postprodukcję wielu swoich produkcji oraz przez przesunięcie niektórych premier. Niektórym udaje się jednak znaleźć skuteczne sposoby na zarabianie na kwarantannie. Przykładem przedsiębiorczego myślenia była Dakota Johnson, dobrze znana wielu z roli Anastasii Steele w serii filmów opartych na erotycznej trylogii 50 Shades.



Seksualność to nie tylko uwodzicielski wygląd i znajomość technik seksualnych, ale także dbanie o swoje zdrowie intymne. I Dakota Johnson najwyraźniej doskonale to rozumie. Nie dalej jak drugiego dnia w czołowych publikacjach medialnych zaczęły pojawiać się informacje, że hollywoodzka celebrytka objęła wysokie stanowisko w znanej marce. Dakota jest obecnie jednym z inwestorów i należy do dyrektorów kreatywnych Maude.

Start-up Maude został uruchomiony w 2018 roku i szybko zdobył udział w rynku, oferując swoim klientom szeroką gamę produktów intymnych, w tym popularne zabawki seksualne i środki antykoncepcyjne. Ciekawa jest prezentacja produktów na oficjalnej stronie Maude: nie ma tu wulgarności, reklama jest elegancka, a czasem nieco naiwna i zabawna. Na przykład w reklamie prezerwatyw nie ma wielkokasztanowych piękności z tonami makijażu. Widzimy tylko nogi pary w ciepłych skarpetach i rękę sięgającą po paczkę środków antykoncepcyjnych. Reszta towaru jest podobnie przedstawiona skromnie i bez hiperbolizowanego erotyzmu.



Ale wracając do Dakoty. Jak podaje Vanity Fair, aktorka zainwestowała w firmę 2 200 000 dolarów z własnych pieniędzy i jest teraz jednym z pełnoetatowych dyrektorów marki. Jak powiedziała sama Johnson: "To takie wspaniałe dostać się do już odnoszącej sukcesy firmy, tutaj mogę robić coś ciekawego". Współzałożycielka marki, Eva Goicochea, najwyraźniej zrobiła wrażenie na gwieździe 50 Shades of Grey. Johnson dodała, że stara się "wyglądać coraz bardziej jak Eva". I podobieństwo rzeczywiście jest. Eva i Dakota wyglądają na tym zdjęciu jak dwie siostry. Nie sądzisz?



Oczywiście zaangażowanie celebryty w projekt tylko zwiększyłoby popularność marki. I jaki sex shop nie chciałby mieć Anastacii Steele jako swojej rzeczniczki?

Autor: Mira Kirova Omówienie artykułu
  • Historie sukcesu bogatych i sławnych
  • Seks zabawki
  • Wiadomości od gwiazd
  • Aktualności
Powiedz znajomym: zaprenumeruj magazyn:
  • Czytaj także
  • Comments Off on

Autor

Redakcja "Tele Horse"