Beyoncé i 128-karatowy diament: kampania reklamowa Tiffany'ego

Beyoncé i 128-karatowy diament: kampania reklamowa Tiffany

'ego Success Ideas /... Życie gwiazd Nowa kampania reklamowa Tiffany & Co. "About Love" poświęcony jest jednej z największych współczesnych historii miłosnych pomiędzy JAY-Z i Beyonce Knowles-Carter. W ramach współpracy pomiędzy gwiazdorską parą a Tiffany & Co w filmie "On Love", Beyonce nosi ikoniczny 128,54 karatowy żółty diament Tiffany'ego w sukni Givenchy inspirowanej latami 60-tymi, która jest nawiązaniem do wspaniałego wyglądu Audrey Hepburn w filmie "Śniadanie u Tiffany'ego" (1961) z nową wersją "Moon River" śpiewaną przez Beyonce.


Kampania promocyjnaKochankowie

pozują również przed pierwszym w historii obrazem Jeana-Michela Basquiata Equals Pi (1982) na potrzeby pierwszej wspólnej kampanii pary i nowej wizji kreatywnej dla słynnej marki biżuterii we współpracy z LVMH.



'On Love' to pierwszy raz, kiedy niewiarygodny 128,54 karatowy żółty diament Tiffany'ego pojawił się jako ikoniczny dodatek w wizerunku Beyoncé. Historyczny diament został odkryty w 1877 roku w kopalniach Kimberley w RPA i jest jednym z największych odkryć kamieni szlachetnych XIX wieku. Założyciel firmy Tiffany & Co. Charles Lewis Tiffany zakupił diament w 1878 roku, dzięki czemu Tiffany stał się autorytetem w dziedzinie diamentów dla wielu kolejnych pokoleń.

Nic dziwnego, że ikoniczny żółty diament idealnie pasował do równie wspaniałej piosenkarki, a wygląd uzupełniał długi łańcuch z rozrzuconymi diamentami. Elegancka biżuteria pojawia się w nowej kampanii Tiffany, "About Love", sfotografowanej przez Masona Poole'a i zaprojektowanej przez June Ambrose i Marni Senofonte. Bezcenny naszyjnik jest sparowany z pierścionkiem piosenkarki z 22-karatowym żółtym diamentem.



Równie piękny jest rzadki obraz Jeana-Michela Basquiata, który stanowi tło dla nowej kampanii pary Carterów. Niebieski obraz Tiffany Equals Pi (1982) został wypożyczony przez Tiffany & Co. z prywatnej kolekcji, aby zadebiutować publicznie w świecie sztuki, kultury i biżuterii. W ramach współpracy Tiffany'ego z gwiazdorską parą, marka jubilerska zobowiązała się również do przekazania 2 milionów dolarów na programy stypendialne i stażowe dla specjalnej grupy amerykańskich placówek edukacyjnych - Historically Black High Schools (HBCUs).



Słynna para jest prawdziwym punktem odniesienia w świecie muzyki. Inną historię miłosną prosto z Hollywood znajdziecie w naszym artykule.
Omówienie artykułu
  • Wiadomości na
Powiedz znajomym: Zaprenumeruj magazyn:
  • Czytaj także
  • Comments Off on

Autor

Redakcja "Tele Horse"