50 przydatnych aplikacji do zdalnej pracy zespołowej

50 przydatnych aplikacji do zdalnej pracy zespołowej

Pomysły na sukces /... Porady Znaczący postęp technologiczny wywarł istotny wpływ na sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Menedżerowie otrzymali perspektywy, które wcześniej były niewyobrażalne. Pandemia zmieniła również zasadniczo tradycyjny sposób organizacji zespołów roboczych. Wzrosła liczba pracowników wykonujących swoje obowiązki zdalnie, co stworzyło potrzebę unowocześnienia środków komunikacji dostępnych pomiędzy wszystkimi członkami załogi.

Budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości relacji z partnerami, dostawcami, zespołami wewnętrznymi, inwestorami i klientami jest niezbędne dla rozwoju i globalizacji nowoczesnych, innowacyjnych przedsiębiorstw. W obliczu ciągłych ataków z zewnątrz (kryzysy, pandemie, blokady itp.) istnieją przydatne zasoby technologiczne, które można wykorzystać, co omówimy w tym artykule.

Usługi wideokonferencyjneZoom

to

aplikacja do wideokonferencji oparta na chmurze, która umożliwia organizowanie wirtualnych konferencji wideo i audio, prowadzenie seminariów internetowych i uczestniczenie w czatach na żywo

.

Platforma jest kompatybilna z systemami Mac, Windows, Linux, iOS i Android.

Skype for Business to łatwy w użyciu, bogaty w funkcje komunikator, który umożliwia użytkownikom prowadzenie rozmów za pomocą czatu tekstowego, połączeń głosowych, połączeń wideo i spotkań online. Możesz go używać z niemal każdego komputera lub urządzenia mobilnego w dowolnym miejscu na świecie, gdzie masz dostęp do Internetu.

Hangouts Meet to świetne rozwiązanie do prowadzenia wideokonferencji. Wielu użytkowników może prowadzić wideorozmowy bezpośrednio z przeglądarki komputera, co oznacza brak konieczności instalowania osobnego oprogramowania.

Duo to usługa połączeń wideo i audio stworzona przez Google. Duo jest dostępne do bezpłatnego pobrania na urządzenia z systemami Android i iOS. Program jest zabezpieczony szyfrowaniem end-to-end i zawiera szeroką gamę funkcji, takich jak Knock Knock, która pokazuje twarz rozmówcy przed odebraniem połączenia.

MessengersSlack



to darmowe oprogramowanie do zarządzania projektami, które świetnie nadaje się do koordynacji i komunikacji w zespole

.

Oprócz wiadomości, Slack umożliwia współdzielenie plików oraz przeglądanie całej komunikacji i postępów związanych z realizowanymi przez firmę projektami.

Wire to doskonały pakiet do współpracy zespołowej, który obejmuje komunikator, połączenia głosowe, wideo i konferencyjne oraz jednoczesną pracę nad sprawami. A wszystko to jest chronione przez najsilniejsze szyfrowanie typu end-to-end.

Telegram to wieloplatformowa usługa przesyłania wiadomości założona przez rosyjskiego przedsiębiorcę Pavla Durova. Podstawowe funkcje TG są takie same jak w większości podobnych aplikacji: możesz wysyłać wiadomości do innych użytkowników, tworzyć rozmowy grupowe, wykonywać połączenia, wysyłać sobie pliki i naklejki itp.

Spike to jedna, ujednolicona i bogata w funkcje platforma dla wszystkich zadań Twojego zespołu. Zamiast tracić czas na przełączanie się między aplikacjami, potężna skrzynka odbiorcza daje Ci jedno miejsce i jeden kanał do pracy. Zarządzaj swoją pocztą e-mail, twórz zadania, notatki osobiste, czaty grupowe i współpracuj nad dokumentami w czasie rzeczywistym bez opuszczania Spike'a.

Twist jest właściwym narzędziem dla zespołów, które cenią sobie skupienie w pracy, usprawnioną komunikację i przejrzystość na wszystkich poziomach interakcji. Twist inteligentnie strukturyzuje konwersację, dzieląc ją na tematy, aby pomóc wszystkim uczestnikom rozmowy znaleźć interesujące ich informacje w dowolnym czasie i na dowolnym urządzeniu.

Flock to platforma operacyjna do komunikacji w czasie rzeczywistym, na której firmy i organizacje mogą się spotykać i omawiać przepływy pracy, rozwiązywać palące problemy i informować zespół o ważnych decyzjach.

Discord to usługa czatu grupowego, która została pierwotnie stworzona z myślą o graczach, ale od tego czasu stała się platformą dla różnych typów społeczności. Discord jest podzielony na serwery, z których każdy ma swoich własnych członków, tematy, zasady i kanały. Możecie komunikować się za pomocą czatu głosowego i wideo, a także nadawać dowolne informacje z Waszych komputerów.

Google



Docs

to darmowe biuro online, które umożliwia tworzenie i edytowanie dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji.

Pliki mogą być dostępne dla różnych osób na żądanie. Google Docs jest częścią kompleksowego pakietu aplikacji online opracowanego przez Google i posiada szereg przydatnych funkcji, dzięki którym jest liderem wśród podobnych programów biurowych.

MS Word to tradycyjny edytor tekstu firmy Microsoft, którego niektóre firmy nadal używają w staroświecki sposób. Word działa w trybie offline i nie jest zależny od połączenia internetowego. Dostępne dla systemów Windows, Apple macOS, Android oraz Apple iOS.

Zoho Writer to zaawansowany edytor tekstu online, który umożliwia tworzenie, edytowanie, przeglądanie i publikowanie dokumentów na dowolnym urządzeniu z dowolnego miejsca na świecie, a wszystko to za darmo! Ponadto, platforma oferuje możliwość współpracy w czasie rzeczywistym oraz integrację z MS Word.

Quip - oprogramowanie, które łączy tworzenie i edycję dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych z możliwością czatu i komentowania, pozwalając zespołom na bezpośrednie omawianie zadań i celów projektu w trakcie pracy nad nimi.

Office 365 to oparta na chmurze wersja popularnego pakietu biurowego firmy Microsoft. Program wprowadza te same podstawowe aplikacje, co tradycyjne edycje Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote), ale w zależności od wykupionego planu może zaoferować użytkownikowi inne przydatne produkty, takie jak Publisher, Planner, OneDrive, Exchange, SharePoint, Access, Skype, Yammer i Microsoft Teams.

Menedżery zadańTodoist



to darmowa usługa internetowa, która działa na wielu platformach i urządzeniach, w tym Windows, Android, Apple iOS, Mac i wszystkich wiodących przeglądarkach internetowych

.

Oprócz standardowego zestawu funkcji do organizowania zadań, Todoist może pochwalić się przyjaznym dla użytkownika interfejsem z wbudowanymi wykresami wydajności (dla kont premium).

Trello to narzędzie do zarządzania projektami podczas wspólnej pracy w zespołach. Wygląd platformy przypomina tablicę z naklejonymi notatkami. Projekty i zadania mogą być zorganizowane w kolumnach, które można łatwo przesuwać, aby pokazać aktualny status przepływu, nadać mu autorstwo lub zmienić jego status.

TickTick to wieloplatformowa aplikacja, w której możesz tworzyć konfigurowalne prezentacje zadań i zapisywać wszystko, co przyjdzie Ci do głowy. Nie ma problemu z instalacją: jest wersja internetowa, do której można uzyskać dostęp z dowolnej przeglądarki, aplikacje mobilne dla systemów iOS i Android oraz kompatybilność z Apple Watch i Android Wear.

Any.do to prosta i przyjazna dla użytkownika lista dostępna na każdą platformę. Jest ona obecna w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem od dawna, ale z biegiem czasu rozwijała się i systematycznie doskonaliła.

Kanban BoardsMeisterTask

to

pięknie zaprojektowane i intuicyjne oprogramowanie do zarządzania zadaniami, którego wizualne tablice projektowe idealnie dopasowują się do przepływu pracy zespołu

.

Dzięki inteligentnej automatyzacji różnych zadań i integracji z popularnymi narzędziami, MeisterTask zapewnia, że Twój zespół pracuje bardziej spójnie i osiąga lepsze wyniki niż kiedykolwiek wcześniej.

Hygger to narzędzie kanban nr 1, uwielbiane przez profesjonalistów z różnych dziedzin, ponieważ jest bardzo proste, ale również bardzo wydajne. Aplikacja umożliwia tworzenie wysokopoziomowych map drogowych, pilnowanie nieukończonych prac, ustalanie priorytetów, śledzenie czasu potrzebnego na wykonanie konkretnego zadania, budowanie wykresów i wykresów wypalenia zawodowego oraz dzielenie się tymi wszystkimi informacjami z zespołem.


Bitrix24

collaborative management services

to

wielofunkcyjny zestaw narzędzi do zarządzania, współpracy i komunikacji ze wszystkimi członkami biura

.

Bitrix24 daje Ci jedną platformę dla plików, projektów, wiadomości, zadań i kontaktów. Możesz z niego korzystać od razu, po prostu rejestrując konto, a następnie zapraszając swoich kolegów do współpracy.

Basecamp to darmowa platforma online do zarządzania projektami, która pomaga Ci pracować razem, śledzić wszystkie zadania, terminy, pliki, uczestniczyć w dyskusjach, samostanowić i szybko rozwiązywać problemy, które pojawiają się w trakcie pracy.

Asana to aplikacja, która zajmie się całą gamą ważnych funkcji: od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy, od list po tablice, od kalendarzy po wykresy Gantta.

ProofHub jest "kołem ratunkowym" dla menedżerów na krytycznych etapach projektu. Jest to centralne miejsce, w którym zespoły, klienci i wykonawcy mogą dzielić się notatkami i planami, a także dyskutować o tym, jak efektywnie współpracować i terminowo realizować zadania o wysokim priorytecie.

Podio to świetna przestrzeń dla zespołu, która łączy wiele funkcji w jednym miejscu. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad projektem, czy też śledzisz i zamykasz leady sprzedażowe, możesz monitorować wszystkie etapy zadania bez potrzeby korzystania z dodatkowego oprogramowania.

MS Teams to platforma współpracy oparta na czacie, oferująca spotkania online, wspólne edytowanie dokumentów i wiele innych niezwykle przydatnych funkcji do komunikacji biznesowej.

OneNote



to prosta aplikacja, którą znają niemal wszyscy. Umożliwia robienie notatek i przechowywanie informacji. OneNote jest częścią pakietu Microsoft Office Suite wraz z programami takimi jak Word, Excel i PowerPoint.

Evernote to darmowa usługa na smartfony i komputery stacjonarne, która może pomieścić wszystko, co tylko można sobie wyobrazić: zwykłą notatkę, odcinek wypłaty, artykuł, listę rzeczy do zrobienia, przypomnienie, ulubiony cytat, a nawet niespodziewanie dobry pomysł.

Google Keep to poręczny asystent Google, który nie tylko szybko tworzy notatki, ale także pozwala je edytować, organizować i udostępniać innym użytkownikom. Aplikacja zawiera funkcję nagrywania głosu oraz możliwość ustawiania przypomnień w oparciu o czas i lokalizację.
Przeczytaj więcej artykułów
  • Aktualności
Powiedz znajomym: Subskrybuj magazyn:
  • Przeczytaj również
  • Komentarze







































































Autor

Redakcja "Tele Horse"